Closure-Disclosure

Photo Credits: Pablo Herrero

De câteva zile mă gândesc ca trebuie sa trec la altceva, în ceea ce privește acest spațiu-rețea.

Nu mă mai simt deloc ca făcând parte dintr-un inter-net.

Mă identific tot mai puțin cu ceea ce este el acum și mi se pare la fel de gata făcut ca și alte servicii.

În plus, weblogspace-ul describoric a fost deschis în legătură directă cu cel mesmeic despre care aflu, de data aceasta sigur, că se închide.

Așa încât, prelungirile lui fie se vor transforma în altceva, fie vor intra într-o hibernare prelungită.

Mă bucur că m-am gândit la închidere simultan.

Asta înseamnă că ceea ce urmărim uneori comun, alteori pe drumuri tăcute și nevăzute fiecare, merge. Respiră. Funcționează.

Cred că această închidere era de așteptat.

Poate că cine ar vrea să știe ce și cum – deși mare lucru nu i se va dezvălui decât dacă vorbește limbi de nevorbit – ar putea să citească un pasaj anume din Ținutul Celălalt, o carte despre care am scris cu drag și aproape cu teamă.

Sau poate că e altceva. Cu totul altceva. Pentru mine se leagă de o serie de vise și de alte lucruri. Cu totul altceva.

 

